19 Mart 2012 Pazartesi

MİMMMLEŞELİİM:)

1) Kendini seviyor musun?
 Ruh halime göre değişen bişey bu . Kimi zaman kendimi takdir ederim kimi zamanda nefret.Kafama birine takınca ;) fukara sümüğü gibi yapışırım aynı o şekil kafama takarım her zaman olmuyo tabi bu :) ama benden kimseye zarar gelmezz.Şimdi çokta yanlış bi profil oluşmasın kafanızda mülayimimdir azcıkta:)

2)Yapmaktan hoşlandığın şeyler nelerdir?
 Kulaklıklarımı takıp o sesten midem bulanana kulaklarım ağrıyana kadar müzik dinlemek. Yemek yemek karnım acıkmasa bile:) Cinayet romanları okumak şizofrenik şizofrenik hikayeler falan :) ve canım arkadaşlarımla vakit geçirmek.

3) Hedeflerin nelerdir?
 Şuanlık tek hedefim paramedik olmak.Ama gerçekten donanımlı bi paramedik olmak. İlaçların etkilerini su gibi bilen bi paramedik olmak, bi vakaya anında pratik bi şekilde müdahale eden bi paramedik olmak.

4)Kendini bir  cümle ile anlatabilir misin?
 Bazen uyuzların efendisi ama iyi niyetli. Takıntılı ama zarar verici cinsten değil :) ( ay uyduruk mu oldu ne :)

5)Nefret ettiğin şeyler nelerdir?
  İnsanların bencilliklerinden nefret ediyorum! Verilen değere saygı göstermeyip tepene çıkanlardan nefret ediyorum! Adını bildiği halde aa senin adın neydi diyip saçmalayanları boğasım geliyo!İnsansan eğer empati yapıcaksın kardeşim ( ne dertliymişim be içimi döktüm:) daha varda şimdilik bunlardan bahsedeyim :)

6)Favori şarkıların, filmlerin,kitapların nelerdir?
 Bertuğ CEMİL'in yağmur şarkısına bayılırım.Ama kulağıma hoş gelen herşeyi dinlerim aslında.Filmlere gelince tabikiiii incir reçeli,siyah kuğu , yukarı bak ve ruhlar bölgesi. Aslında ben korku filmlerini çok severim hatta bikaç tane daha sevdiğim korku söyliyim ımmm zindan adası (umarım adını yanlış hatırlamıyorumdur) anneler günü, kanıma gir( ufff unuttum yaa! yarısını ) ama ruhlar bölgesi manyak film söylemiş olayım:) kitaplarda ruhlar dükkanı, alacakaranlık serisi,cankurtaran. Ya beynim durdu daha bir sürü vardı amaa!

7) İlham aldığın kişiler kimlerdir?
 Yok öyle biri :)

8) Death Note'u sen bulsaydın ne yapardın?
 Doğruyu söylemek gerekirse şuan netten baktım bu da nedir diye ölüm defteri dedi ürktüm valla :) pek anlamadım fakat benim psikopat bi tarafım vardır bunu da söylemeden edemicem :)

9 Mart 2012 Cuma

LANETLİ MİYİM BEN?

Elimi neye atsam bozuyorum. Bazı şeyler yolunda gitmiyo. Nankör olmak istemiyorum aslında insan şükretmeli haline ama bi talihsizlik hali kendimi bildim bileli var bende. Bu durum gözüme batmasın istiyorum ama sevgili kankicimin durumunu gördükçe bende bi sorun var diyorum.Manyak şanslı ya.Kız THE SECRET kitabını bi okudu üçüncü gözü açıldı mübarek!( tabi bundan mıdır bu şans bilemiyorum ) Odada aşağı secret yukarı secret herkes secret yapıyo. Hadi bende deniyim diyorum bi iki gün sürdürmeye çalışıyorum yok üçüncü gün benim  tepem atmış başlarım secretine diyip ortalarda söylenmeye başlıyorum. Aslında bana secret falan kar etmez yaa . Bana başka bişey lazım ama ne???
Bazı durumların pekte yolunda gitmediğini gördüğüm halde şu zaman denen illete bıraktığım an ipin ucunu elden kaçırmamak için sıkı sıkıya tutmam gerekiyor.Dümdüz bi çizgi yok arası boşluk ama sonra tekrar başlıyo çizgi. o aralığı doldurmam lazım. Söylemesi kadar yapmasıda kolay olsa keşke. Bu da benim talihsizliğimden kaynaklanıyo işte!

13 Şubat 2012 Pazartesi

DOĞA GEREĞİ

Şarkılaaar şarkılaarrr şarkılaarr... Neler neler anlatır bize dimi sevgilinden ayrılırsın bütün slov şarkılar sana yazılmıştır sanki her şarkıda birbirinizi bulursunuz, aşık olursun pembe gözlükleri takıp salak salak etrafa gülümserken en güzel melodileri duyarsın olmuyo mu bunlar ? Doğa gereği tabikide olması lazım peki ya o bana her seferinde ilginç gelen hangi ruh haliyle yazıldığını kestiremediğim şarkılarda ne? Adım adım hedefe yaklaşan hani...
- aşkıııımm baksana bana aşkııımmm
- şansım varsa ben ona talibiiim bi gel dese kapının önündeyim ( romantik bi şekilde algılayabilirsin ya sonrası ? ) gel gel gel güzelim gel hiç acımıycak ( höhh anasını ! )
- isteer kırılıp dökülelim ister yok olup dirilelim sevişmeden uyumayalım anlaşmadan ölmeyelim
- arabada beş evde on beş hoşunada giderse bendensiiin ( yorumsuz. nereye istersen oraya çek)
Zor bi meslek seçmişim bunu biçok kişinin ağzından duydum. Gerçektende öyle aslında. Şimdi fena stres içindeyim eminim sabah sabah bu illet beni saracak ve çeşitli fizyolojik etkiler yaratacak bende.Hani şöyle deriin bi nefes alıp ya da sayı sayıp sakinleşebilenlere hayranım desem abartmış olmam sanırım.Farklı bi yerde ilk staj günü!Fazla uzatmaya gerek yok eveeeettt şimdi sabahın en kör vaktinde kargalar bile b*kunu yememişken uyaan ve üç buçuk ataa ataa acil servise git bakalım. haa son bişey daha saağğğ eller havayaa enjektörler buraya :)

12 Şubat 2012 Pazar

NİCE NİCE NİCEEEE

    Evet bayan bana her türlü uyar, şuan yeni yaşının vermiş olduğu mutluluğu yaşıyorsun ve acaba ilk kim kutlayacak diye bekleyip duruyorsun.
    Ama eminim ki bu hediyeyi ömür boyu unutmayacaksın. Lisedeyken nerden bilebilirdik ki bu kadar samimi olacağımızı. o zamanlar bana hep soğuk, fazla konuşmayan, hatta fazla gülmeyen biri olarak gelirdin. Tahmin etmezdim yani senin gayet neşeli, yeri geldiğinde kahkahalarla gülen, çenesi bol, içten ve samimi bir insan olacağını.bu kadar iyi yönünden bahsetmişken birazda tembelliklerinden bahsetmeye ne dersin? Üşengeçlik ve zekayı bir araya getirip yeni yeni icatlar çıkarmayı başarabilen çevremdeki ender insanlardan birisin :) hatırlıyorum, yatağını düzeltmenin bile zor geldiği zamanlarda çeşitli teorilerle şöyle şöyle bi alet olsada şunu iki dakikada hallediverse dediğini defalarca duymuşumdur. Ve her seferinde vay be şu zekayı başka şeylerde kullansana demişimdir her zaman. :) ama her şey bu kadar mükemmel gitmiyor dimi ? Mesela seninle gayet şiddetli kavgalarımızı hatırlarım, sana sinir olduğum zamanları hatırlarım. En başta bayan bana her türlü uyar dedim ya işte o bayandan sonraki kısmada kızıyorum bazen. Hatırlıyo musun rus salatası yaptığımız günü :) gayet incelikli, kıvamında ve daha lezzetli yapmak varken yoğurdu biraz fazla kaçırdığımız zaman ooo farketmez bana her türlü uyar deyişin var ya beni çileden çıkarıyo. Bu tarz şeyler genelde yemek veya mekan konusunda oluyo :)
  Ama bu seni gerçekten sevdiğimi ve yüreğinin kocaman olduğunu değiştirmiyo. Yeni yaşın sana her zaman mutluluk ve huzur getirsin. Hiç ayrılmamamız dileğiyle...

7 Ocak 2012 Cumartesi

AĞIR ÇEKİM

     Şimdi  lise dönemime gitmek istedim bi an. Tam lise bir… yaa nasıl bi tipti o şimdi gerçekleri konuşalım o dönemlerde çoğu kişide vardır hafif bi sümsüklükJ korkaklıkJ ya da benim tanıdığım çoğu kişide vardı diyeyim bende dahilJ  yeni bir okula adapte olmak zordur ve o zorluğun tamda içindeydim işte. Gitmek istemezdim okula hele yağmurlu günler bana her zaman  eziyet gibi gelirdi. Ben evimi ocağımı, yuvamın sıcağını, annemin o güzel kucağını bırakıp okula gidiyorum ve arabanın teki gelip banaaaa ….( bu arada Ferhat Göçer’e de selamlar J) Neyse baştan başlayayım anlatmaya.
   Yine o günlerden biriydi yağmur sonrası her yer su birikintisiyle doluydu ve hava her zamanki gibi nemiyle beni ve saçlarımı çıldırtmaya devam ediyordu. Otobüsten inip diğer otobüse bineceğim durağa doğru ilerliyordum. Şimdi aklıma o günlerdeki halim geldi saçların önü kahkül  bi tarafa yatırılmış ama nasıl bişeydi ya o saç kütlesi mübarekJ etek diz hizasında tabi daha birinci sınıfız ya gereklerine uymak lazım. Heer neyse  karşıya geçmek için ağır ağır yaklaştım yola . Sol tarafımda bi su birikintisi vardı ama aklıma da gelmişti yani bi şeyler olacağı. İçimden umarım biri bana su falan sıçratmaz diyordum. Bu arada kahretsin ki trafikte fena yoğundu bir centilmen durayımda şu kıza yol vereyim demedi tabi o tiple ben bile kendime yol vermezdim Jsabırla hala bekliyordum karşıya geçmeyi ve şimdiye kadarda kimse o çukurun içine girip o büyük hatayı yapmadı ya korkularım azalıyordu derkeeeeeeeeeeeeennnnn… lanet olası arabanın teki biliyorum ki BİLEREK o çukurun içine girdi ve benim o bemmbeyaz çorabıma çapçamurlu suyu sıçrattı. İşte o anda her şey ağır çekimdeydi hani filmlerde dizilerde bi kamera oyuncunun şöyle bi etrafında dolaşıp önünü arkasını çeker ya aynen öyle oldu. Ne yapacağımı bilemedim ama karşıdaki duraktaki kızın bana güldüğünü gayet net görebiliyordum.
   Ahh adını ve plakanı bilmediğim şahsiyet bana o gün o çamurlu suyu sıçrattın ya şanssızlığımın miladı oldun!

4 Ocak 2012 Çarşamba

İtiraf  etmeliyim eğer 20 yaşındaysanız ve aşık değilseniz hayat gerçekten güzel olabiliyor. :)