13 Şubat 2012 Pazartesi

DOĞA GEREĞİ

Şarkılaaar şarkılaarrr şarkılaarr... Neler neler anlatır bize dimi sevgilinden ayrılırsın bütün slov şarkılar sana yazılmıştır sanki her şarkıda birbirinizi bulursunuz, aşık olursun pembe gözlükleri takıp salak salak etrafa gülümserken en güzel melodileri duyarsın olmuyo mu bunlar ? Doğa gereği tabikide olması lazım peki ya o bana her seferinde ilginç gelen hangi ruh haliyle yazıldığını kestiremediğim şarkılarda ne? Adım adım hedefe yaklaşan hani...
- aşkıııımm baksana bana aşkııımmm
- şansım varsa ben ona talibiiim bi gel dese kapının önündeyim ( romantik bi şekilde algılayabilirsin ya sonrası ? ) gel gel gel güzelim gel hiç acımıycak ( höhh anasını ! )
- isteer kırılıp dökülelim ister yok olup dirilelim sevişmeden uyumayalım anlaşmadan ölmeyelim
- arabada beş evde on beş hoşunada giderse bendensiiin ( yorumsuz. nereye istersen oraya çek)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder