7 Ocak 2012 Cumartesi

AĞIR ÇEKİM

     Şimdi  lise dönemime gitmek istedim bi an. Tam lise bir… yaa nasıl bi tipti o şimdi gerçekleri konuşalım o dönemlerde çoğu kişide vardır hafif bi sümsüklükJ korkaklıkJ ya da benim tanıdığım çoğu kişide vardı diyeyim bende dahilJ  yeni bir okula adapte olmak zordur ve o zorluğun tamda içindeydim işte. Gitmek istemezdim okula hele yağmurlu günler bana her zaman  eziyet gibi gelirdi. Ben evimi ocağımı, yuvamın sıcağını, annemin o güzel kucağını bırakıp okula gidiyorum ve arabanın teki gelip banaaaa ….( bu arada Ferhat Göçer’e de selamlar J) Neyse baştan başlayayım anlatmaya.
   Yine o günlerden biriydi yağmur sonrası her yer su birikintisiyle doluydu ve hava her zamanki gibi nemiyle beni ve saçlarımı çıldırtmaya devam ediyordu. Otobüsten inip diğer otobüse bineceğim durağa doğru ilerliyordum. Şimdi aklıma o günlerdeki halim geldi saçların önü kahkül  bi tarafa yatırılmış ama nasıl bişeydi ya o saç kütlesi mübarekJ etek diz hizasında tabi daha birinci sınıfız ya gereklerine uymak lazım. Heer neyse  karşıya geçmek için ağır ağır yaklaştım yola . Sol tarafımda bi su birikintisi vardı ama aklıma da gelmişti yani bi şeyler olacağı. İçimden umarım biri bana su falan sıçratmaz diyordum. Bu arada kahretsin ki trafikte fena yoğundu bir centilmen durayımda şu kıza yol vereyim demedi tabi o tiple ben bile kendime yol vermezdim Jsabırla hala bekliyordum karşıya geçmeyi ve şimdiye kadarda kimse o çukurun içine girip o büyük hatayı yapmadı ya korkularım azalıyordu derkeeeeeeeeeeeeennnnn… lanet olası arabanın teki biliyorum ki BİLEREK o çukurun içine girdi ve benim o bemmbeyaz çorabıma çapçamurlu suyu sıçrattı. İşte o anda her şey ağır çekimdeydi hani filmlerde dizilerde bi kamera oyuncunun şöyle bi etrafında dolaşıp önünü arkasını çeker ya aynen öyle oldu. Ne yapacağımı bilemedim ama karşıdaki duraktaki kızın bana güldüğünü gayet net görebiliyordum.
   Ahh adını ve plakanı bilmediğim şahsiyet bana o gün o çamurlu suyu sıçrattın ya şanssızlığımın miladı oldun!

2 yorum:

  1. Daha çok gençsin... Negatif düşünme. Hayatta daha üzerine ne çamurlar sıçrayacak. hepsi bir öncekinden daha berbat olacak. Ama bu seni sen yapacak, olgunlaştıracak ve muhteşem bir bayan olacaksın...

    Bloğun hayırlı olsun..:)

    YanıtlaSil
  2. yorumun için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil