1 Haziran 2014 Pazar

slm cnm

Yazmayalı, düşünmeyeli kaç gün 
kaç gece
kaç kitap
kaç şarkı
kaç insan
kaç nöbet 
kaç hasta
kaç ölü
kaç sevinç
kaç üzüntü
geçmiş gitmiş.
düşüncelerim değişmiş, büyümüşüm,ölümleri gördükçe yaşamanın kıymetini anlamışım, ama bazende aptalmışım işte.
kitap okumayınca konuşmam sekiyo sanki duraksamalarım oluyo 
okumaya okumaya fazla düşünmeyi yazmayıda es geçmişim.
offff neler geçti neler. kaç ruh hali geldi girdi çıktı hayatımdan.
yine ayarsızlıklarım var hastalık hastası oldum geçen sürede reflüm peşimi bırakmadı sevmekten öldürebileceğim biri girdi hayatıma.
az önce ayaklarıma french çektim ve üzerine çorap giydim yine. ilginç bi şekilde çarpıntım var. sevgilime çok iyi davranıyorum bu aralar. şuralardan uzak kaldığım için pişman olduğumu anladım şuan. . zor mu geldi nedir ya nöbetten gelir gelmez malak gibi yatmaya gün içinde hiçbir iş yapmamaya yatakla 24 saat geçirmeye yemiş etmiş gibiyim be. şuan yaşam enerjimi bişey emiyo sanki başka bişey de gelmiyo aklıma bide sevgilim mesaj attı sonra yazıcam  inşallah. he bide konudan konuya atlamayı yazının akışını bozmayı unutmamışım biraz bok gibi oldu yazı ama neyse kimseye beğendirme derdim mi sankim hıh :/

1 yorum: