18 Mayıs 2012 Cuma

BAŞLIK NE OLSUN ONU BİLE BİLMİYORUM

Uzun zaman oldu yazmayalı. Gerçi ne yazıcamıda bilmiyorum ya neyse..
Aslında hemen hemen hergün girip şöyle bi bakıp çıkıyorum. Geçen gün bikaç yazımı sildim. Kalbimden neler geçmiş hepsini aktarmışım ' salak gibi !'
beni hayal kırıklığına uğratan bütün o gerizekalıların köküne kibrit suyu! Allahın belaları yaa!
Güzel şeyler yazmak istiyorum buraya ama bi batıllık oluştu bu gerizekalılar yüzünden. Ne zaman güzel bişey  yaşayıp yazsam  hoop bozuluyo.
Belki ben şuan sevdiğim insan hakkında yazı yazmak istiyorum. Belki uzun zamandan beri ilk defa bu kadar değerli olduğumu söylemek istiyorum.
Söyleyemiyorum ki.Korkuyorum yani. Bi buraya yazı yazınca bide telefon numaramı ya da tarifemle ilgili değişiklik yapınca herşey bozuluveriyo.
Neden ama? Hep o kendini dünyadaki tek mükemmel erkek sanan uyuzlar yüzünden. Siz öyle düşünedurun anacım benim karşıma öyle biri çıktıkiii sizin o bütün sözlerinizi yutturucak cinsten. Bak yine alttan alttan onun hakkında bişeyler yazıyorum.Uzatmıyım çünkü korkuyorum.Bide salak salak rüyalarımı basmayın yeni kız arkadaşlarınızla! Sevgilileriniz ellerinden tutup tutup hepiniz birden giriyosunuz rüyama.Ayyy pardon sizin olduğunuz rüya şekil değiştirip kabus olur bana. Artık bi rahat verinde sevgilimi göreyim rüyamda!

2 yorum: