18 Nisan 2012 Çarşamba

NE ALAKA?

İlk erkek arkadaşım dikilmiş karşıma ne nişanlanması diyo. Ben her zamanki çirkefliğimle sanane okul bitti atandım ve sevdiğim insanla nişanlanıyorum hatta evlenicem diyorum.Sadece iki hafta çıktığım sırf can sıkıntısından takıldığım insan ardı ardına soruları sıralıyo bana . Ya gerçekten nasıl iki hafta geçirmişim ben onunla yaa... Adamı gözleriyle yiyodu mübarek! Hatta şunu hatırlıyorum bi doğum günü partisine gitmiştim.Bi cafede düzenleniyodu yani o günlüğüne kapatmışlardı cafeyi bu tutturmuş bende gelicem diyo. Ya gelme senin ne işin var davetli değilsin diyorum hala ısrar ediyo. Her neyse geldi bu foto çekilcez uzun bi masaya dizildik rahat bi yirmi kişi var herkes objektife bakıyo bu bana!Hatta biz ona tepegöz diyelim. lan baksana oraya bana neden bakıyosun !? bide o fotoları atmışlar facebook a millet gülümsemesini takmış suratına karşıya bakıyo bu dönmüş yüzünü bana ! Kim bilir millet nasıl dalga geçti yaa:( ha bide arkadaşım gelicek arkadaşım gelicek diyo ama haberi yok ki ben dayanamayıp ondan ayrıldıktan sonra  o gelicek arkadaşıyla tam bi buçuk yıl çıkıcam ve deliler gibi aşık olucam...
Neeeyyyse konu çok dağıldı gelip bana hesap sormasının nedeni işte o arkadaşıyla nişanlanıcak olmam.Nasıl kızgınım nasıl sinirliyim şu tepegöze! Arkadaşlarının yanındayken bana attığı saçma sapan mesajları, yolda karşılaştığımda arkamdan bakıp gülmeleri hepsi bi anda gözümde canlanıveriyo.! Nerden çıktın lanet olası diye saydıra saydıra geziyorum ortalıklarda. Tabi o da bana nutuk atıyo. Bu arada müstakbel nişanlım hiç beni takmıyo yaa! Bak eski kankin gelmiş bize laf söylüyo biraz umursa iki laf çarp diyorum neeerdee çevirip başını bakmıyo bile.
Ve en sonunda tepegöz banaaaa o kadar anlatmaya çalıştım dinlemedin ama herşeye rağmen hayat devam ediyo diyo ve pis pis sırıtarak elindeki telefonun devam yazan tuşuna basıyo. O anda benim uyandırma alarmı çalmaya başlıyo.Nasıl ya rüya mıymış bu şimdi? Çocuk devam tuşuna bastı benim uyandırma alarmı çalmaya başladı.Allahım bu nasıl bi rüyaydı ya gelip basmış benim rüyamı bide dalga geçiyo hayvan!
Şimdi o iki kişidende eser yok hayatımda bilinçaltım çok saçma şeyleri kaydetmiş çoooooooooooookkkk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder