1 Nisan 2012 Pazar

İÇ MESELESİ

Akıllanıyo muyum yoksa başka bişey midir bilemicem ama bu günlerde bişeylerden tam emin olmadan ilerlemek istemiyorum. İçimin ısınması lazım ama gidipte bana değer vermeyen abidik gubidik insanlarıda seçmiyo değilim. Gönül işte diyip geçsem dert geçmesem dert. Hani hep diyoruz ya ben sana değer veriyorum diye geçen günlerde bunu tam da açıklayan bi olay oldu. Biri bay ince diyelim adresimi öğrenip taa yurduma papatyalar göndermiş bide şemsiye. Ölürüm papatyalara zaten görüncede şok oldum. Gizli bi şekilde göndermiş bay ince ismini vermeyerek bende en olmıcak insanı düşündüm hediyeleri görünce. Ama ertesi gün gerçeği öğrendim gerçekten çok şaşırdım. Bay ince bloğumu yalayıp yutmuş dikilmiş karşıma. Evet beni anlayan biri var, demek istediklerimi doğrudan anlayan ama işte şu içimm ! İlk görüştüğüm anda içim ısınır çoğu insana ertesi gün ondan sonraki gün... sonraki gün hep görmek isterim ama olmadı işte o kadar inceliğe rağmen şu kalas tarafım tuttu.Tutmasın isterdim ama olmadı.
Şimdi sana tek diyebileceğim şey  çok teşekkürler  beni anladığın için sıfır sürprizli hayatımı şoka uğrattığın için. Kaydettim bu davranışını...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder